"> ");
#accordions-6005{display: none;}
#accordions-6005 {
text-align: left;
}
#accordions-6005{
background: url() repeat scroll 0 0;
padding: 0;
}
#accordions-6005 .accordions-head{
background:rgba(221,153,51, 1) none repeat scroll 0 0;
margin:1px;
padding:10px;
}
#accordions-6005 .accordions-head-title{
color:#ffffff;
font-size:14px;
font-family:;
}
#accordions-6005 .accordions-head-title-toogle{
color:#ffffff;
font-size:14px;
}
#accordions-6005 .accordions-head:hover .accordions-head-title{
color:#000;
}
#accordions-6005 .ui-state-active{
background: #4b8fe3;
}
#accordions-6005 .accordion-content{
background:rgba(255,255,255,1) none repeat scroll 0 0;
color:#333333;
font-size:13px;
font-family:;
margin:0;
padding:10px;
}
#accordions-6005 .accordion-icons{
color:#565656;
font-size:16px;
}
#accordions-6005 .accordions-head:hover .accordion-icons{
color:#999;
}
#accordions-6005{}
#accordions-6005 .accordions-head{}
#accordions-6005 .accordion-content{}
Καλησπέρα.
Η διαδικασία για να φτιάξει κανείς μια ομελέτα απαιτεί την εκτέλεση συγκεκριμένων βημάτων με την σειρά.
Πρώτα πρέπει να αγοράσεις τα αυγά στην συνέχεια να τα σπάσεις, να τα ανακατέψεις να τα ρίξεις στο μαγειρικό σκεύος κ.τ.λ
Τα βήματα αυτά πρέπει να γίνουν με την σειρά χωρίς να μπερδευτούν. Το κάθε βήμα θα εκτελείται αφού ολοκληρωθεί το προηγούμενο.
Κάπως έτσι είναι η λειτουργία και της δομής ακολουθίας στον προγραμματισμό.
Θα αφήσω τον Steve να σας το περιγράψει περισσότερο αναλυτικά.. |
Γεια σας, Όταν θέλεις να δημιουργήσεις ένα οποιοδήποτε σενάριο στο scratch αλλά και σε οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού, θα πρέπει να σκέφτεσαι με βήματα τα οποία γίνονται με την σειρά το ένα μετά το άλλο. Οι εντολές εκτελούνται με την σειρά. Η κάθε εντολή εκτελείται αφού τελειώσει την εκτέλεση της η προηγούμενη. Ας δούμε ένα παράδειγμα στην πράξη. Ας εμφανιστεί το πρόγραμμα που έχω ετοιμάσει για αυτόν τον λόγο παρακαλώ (χτύπημα δακτύλων). Χρειάζομαι και έναν τρόπο για να μπω στην οθόνη.. (χτύπημα δακτύλων)
Σε αυτό το σενάριο που έχει ανατεθεί στην γάτα του scratch όπως βλέπετε, χρησιμοποιούνται κυρίως εντολές από την παλέτα κινήσεις και σχεδιασμοί πένας. Η παλέτα σχεδιασμοί πένας διαθέτει εντολές που επιτρέπουν στον χαρακτήρα να σχεδιάσει σχήματα στο σκηνικό. Προσέξτε πώς οι εντολές εκτελούνται η μία μετά την άλλη με την σειρά. Προσέξτε πως η κάθε μια εντολή εκτελείται αφού έχει τελειώσει την εκτέλεση της η προηγούμενη. Με το συγκεκριμένο σενάριο, η γάτα δημιουργεί ένα γκρι τετράγωνο. Ας τρέξουμε το σενάριο για να δούμε το αποτέλεσμα στο σκηνικό..
Ας τρέξουμε ξανά το σενάριο βήμα – προς βήμα για να καταλάβουμε τι κάνει η κάθε εντολή ξεχωριστά. Θα μεταφέρω την γάτα εδώ και θα της αλλάξω κάπως το μέγεθος. Ας εκτελεστεί μόνο η πρώτη εντολή τώρα. Βλέπετε πως το μέγεθος της γάτας επανέρχεται σε αυτό που ρυθμίσαμε. Κατά την εκτέλεση και της 2ης εντολής δεν φαίνεται κάποιο αποτέλεσμα. Αυτό που έγινε είναι να σηκωθεί η πένα ώστε η γάτα να μην σχεδιάζει όταν κινείται. Αν δεν εκτελούσαμε αυτήν την εντολή τότε η γάτα θα έγραφε όταν θα μετακινούνταν στην αρχική θέση του τετραγώνου. Για κοιτάξτε.. Αφού λοιπόν σηκωθεί η πένα θα εκτελεστεί η εντολή καθάρισε ώστε να σβήσει οποιοδήποτε παλαιό σχέδιο και στην συνέχεια η εντολή που μετακινεί τον χαρακτήρα στην θέση εκκίνησης για τον σχεδιασμό του τετραγώνου. Με την εντολή κατέβασε πένα δεν φαίνεται να γίνεται κάτι. Γνωρίζουμε όμως πως η επόμενη μετακίνηση θα αφήσει τι ίχνος της. Με την επόμενη εντολή ορίζουμε το χρώμα της πένας. Με τις επόμενες 4 εντολές δημιουργείται το τετράγωνο… |