"> ");
0 of 2 questions completed
Questions:
You have already completed the Κουίζ before. Hence you can not start it again.
Κουίζ is loading…
You must sign in or sign up to start the Κουίζ.
You must first complete the following:
0 of 2
Time has elapsed
0 of 0 point(s), (0)
0 of 0, (0)
Essay(s) Pending: 0 (Possible Point(s): 0)
Ασκηση:
Κάνετε τις ακόλουθες ενέργειες:
1) Ανοίξτε την εφαρμογή Scratch.
Δημιουργήστε ένα σενάριο για την Scratch Cat.
2) Αφού ξεκινήσετε με την εντολή “Όταν γίνει κλικ στην πράσινη σημαία”, ρυθμίστε το μέγεθος της γάτας ίσο με το 50% του αρχικού της.
3) Στη συνέχεια, ρυθμίστε το χαρακτήρα να βλέπει πάντα προς τα δεξιά.
4) Συνεχίστε να χρησιμοποιώντας την κατάλληλη εντολή από την παλέτα “κίνηση” για να μεταβείτε στη θέση (-200, -160).
5) Στη συνέχεια, ρυθμίστε το χαρακτήρα να μετακινηθεί αργά (ολίσθηση) για 1 δευτερόλεπτο στη θέση (200, -160).
6) Στρίψτε τον χαρακτήρα αριστερά 90 μοίρες.
7) Ορίστε το χαρακτήρα να μετακινηθεί αργά (ολίσθηση) για 1 δευτερόλεπτο στη θέση (200, 160).
8) Στρίψτε τον χαρακτήρα αριστερά 90 μοίρες.
9) Ορίστε το χαρακτήρα να μετακινηθεί αργά (ολίσθηση) για 1 δευτερόλεπτο στη θέση (-200, 160).
10) Στρίψτε το χαρακτήρα 90 μοίρες αριστερά.
11) Ορίστε το χαρακτήρα να μετακινείται αργά (ολίσθηση) για 1 δευτερόλεπτο στη θέση (-200, -160).
12) Εκτελέστε το σενάριο πιέζοντας την πράσινη σημαία.
Ποια ήταν η πορεία της γάτας;
Οι συντεταγμένες είναι 2 αριθμοί. Ο πρώτος αριθμός, ονομάζεται Χ και ορίζει την κατακόρυφη θέση του αντικειμένου στο σκηνικό του Scratch. O δεύτεροw ονομάζεται Y και ορίζει την οριζόντια θέση του αντικειμένου στο σκηνικό του Scratch.