"> ");
0 of 5 questions completed
Questions:
You have already completed the Κουίζ before. Hence you can not start it again.
Κουίζ is loading…
You must sign in or sign up to start the Κουίζ.
You must first complete the following:
0 of 5
Time has elapsed
0 of 0 point(s), (0)
0 of 0, (0)
Essay(s) Pending: 0 (Possible Point(s): 0)
Ένας προγραμματιστής μπορεί να δημιουργήσει μέσα σε ένα πρόγραμμα όσα αντικείμενα μιας κλάσης επιθυμεί.
Με την εντολή:
>> import turtle
Εισάγουμε στο πρόγραμμα μας τη βιβλιοθήκη “χελώνα”. Μπορούμε λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τις κλάσεις αυτής της βιβλιοθήκης δημιουργώντας τα αντίστοιχα αντικείμενα και στη συνέχεια να τα διαχειριστούμε σύμφωνα με τις ιδιότητες και τις μεθόδους που έχει η κάθε μια.
Δημιουργούμε ένα αντικείμενο Turtle και το αναθέτουμε στη μεταβλητή Edison.
Ένα στιγμιότυπο μιας κλάσης
Μια οικογένεια αντικειμένων με τις ίδιες ιδιότητες και χαρακτηριστικά και συμπεριφορά