Επιστολή Παρουσίασης του Εκπαιδευτικού Υλικού

Επιστολή Παρουσίασης του Εκπαιδευτικού Υλικού για τη ΓΛΩΣΣΑ του Δημοτικού σχολείου από την Coyotelearner Academy

Η εποχή του covid19 δημιούργησε στην εκπαίδευση νέες ανάγκες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως γονείς και μαθητές έχουν εξοικειωθεί αρκετά με τη χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου ως εργαλεία εκπαίδευσης μέσα από τα διαδικτυακά μαθήματα του σχολείου τους, ενώ έχουν σε υψηλό ποσοστό, προμηθευτεί και το απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναπτύξει η Coyotelearner Academy αφορά το μάθημα της Γλώσσας του Δημοτικού σχολείου και τις τάξεις από Β’ Δημοτικού έως και ΣΤ’ Δημοτικού και απευθύνεται κυρίως στους μαθητές. Αρκετοί βέβαια εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν το υλικό στην τάξη, με τη χρήση προβολέα, για την ομαδική λύση ασκήσεων και συζήτηση της θεωρίας.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή που ακολουθεί τις ενότητες του βιβλίου κάθε τάξης μία προς μία. Προσοχή εδώ! Το εκπαιδευτικό υλικό ΔΕΝ υποκαθιστά το σχολικό βιβλίο ούτε αποτελεί κάποιο είδος λυσάριου αυτού. Το εκπαιδευτικό υλικό που θα βρείτε στην διαδικτυακή ακαδημία μας, αναλύει και παρουσιάζει την γραμματική και παρέχει επιπλέον ασκήσεις επάνω σε αυτή (όχι τις ασκήσεις των σχολικών βιβλίων). Παρέχει δε, προαιρετικά, τη δυνατότητα της εκτύπωσης φύλλων εργασίας που εμπεριέχουν ακριβώς τις ίδιες ασκήσεις που προσφέρονται ηλεκτρονικά.

Σε κάθε ενότητα του υλικού, η οποία όπως αναφέρθηκε ακολουθεί το σχολικό βιβλίο, οι μαθητές μπορούν να βρουν:

  • Θεωρία της γραμματικής

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις αντιστοίχισης

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις συμπλήρωσης κενού

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις επιλογής κειμένου

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις επιλογής από λίστα

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις μεταφοράς και απόθεσης αντικειμένων

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις ταξινόμησης

Παράδειγμα:

  • Ασκήσεις ορθογραφίας με υπαγόρευση κειμένου με ηχητικά αρχεία

Παράδειγμα:

  • Κουίζ

Παράδειγμα:

Όλες οι παραπάνω ασκήσεις είναι διαδραστικές και αυτοδιορθώνονται.

Παράλληλα ο μαθητής μπορεί να βρει:

  • Γελοιογραφίες (κόμικ)

Παράδειγμα:

  • Κρυπτόλεξα και πολλά σταυρόλεξα

Παράδειγμα:

  • 2 είδη παζλ. Συρόμενα Παζλ και Κλασικά Παζλ.

Παράδειγμα:

Λύστε το παρακάτω συρόμενο παζλ

  • Σπαζοκεφαλιές και προβλήματα
Παράδειγμα: Προς ποια κατεύθυνση κινείται το λεωφορείο;
  • Σύστημα σκάκι
  • Σύστημα tetris
  • Ηλεκτρονική τρίλιζα
  • Άλλα mind games

Παράδειγμα:

  • Παιχνίδια τύπου βρες τις διαφορές, βρες το αντικείμενο, βγες από το λαβύρινθο.

Παράδειγμα:

Κύριος στόχος αυτής της προσπάθειας είναι οι μαθητές να εξασκούνται και να κατακτούν σημαντικούς εκπαιδευτικούς στόχους διασκεδάζοντας.

Σημαντικό να αναφερθεί πως το εκπαιδευτικό υλικό, δεδομένου πως βρίσκεται σε ηλεκτρονική μορφή, βελτιώνεται συνέχεια από την ανατροφοδότηση που λαμβάνουμε από τους μαθητές, ενώ συνέχεια προστίθεται νέο υλικό.

Η πλατφόρμα εκπαίδευσης Coyotelearner Academy στην οποία προσφέρεται το εκπαιδευτικό υλικό, είναι ιδιαίτερα σύγχρονη και προσφέρει σημαντικές υπηρεσίες στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που ενδιαφέρονται να προμηθευτούν το υλικό για τους μαθητές τους.

Πιο συγκεκριμένα υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακών τάξεων όπου ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός έχει τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Εγγράφει ο ίδιος τους μαθητές του στην ψηφιακή του τάξη. Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα ώστε οι μαθητές να εγγράφονται μόνοι τους στις ψηφιακές τάξεις, με τη χρήση ειδικού κωδικού που εκδίδει ο εκπαιδευτικός.
  • Θέτει την ημερομηνία διαθεσιμότητας των ενοτήτων των μαθημάτων για τους μαθητές του
  • Ενημερώνεται με πίνακες και γραφήματα για την πρόοδο των μαθητών.
  • Δημιουργεί προσωπική επικοινωνία με τον κάθε έναν μαθητή ξεχωριστά με σκοπό να τον βοηθήσει εξατομικευμένα. Μπορούν να αλλάξουν αρχεία και μηνύματα.

Δεύτερο σύστημα επικοινωνίας της μορφής: όλοι προς όλους.

  • Η εκάστοτε ψηφιακή τάξη διαθέτει το δικό της σύστημα Chat . Εκεί ο δάσκαλος μπορεί να βγάζει ανακοινώσεις και να αναρτά σημαντικές πληροφορίες για το μάθημα. Οι μαθητές μπορούν να απαντήσουν. Όλες οι αναρτήσεις είναι ορατές από όλα τα μέλη της τάξης.

Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η διαδικασία μάθησης για τον μαθητή, μπορεί να προσομειωθεί με παιχνίδι.

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές κερδίζουν πόντους ολοκληρώντας ενότητες, υποενότητες και κουίζ. Με τους πόντους οι μαθητές συμμετέχουν σε πίνακες κατάταξης ενώ συγχρόνως σκαρφαλώνουν σε επίπεδα ικανότητας κέρδίζοντας σήματα και τίτλους ικανότητας. Μέσα από την ηλεκτρονική μας πλατφόρμα οι μαθητές δημιουργούν το δικό τους Avatar (εικόνα κινουμένων σχεδίων).

Θα βρείτε το εκπαιδευτικό υλικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://coyotelearner.net/

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας εδώ:

dourvas@gmail.com

Ιωάννης Δούρβας

Δημιουργός Εκπαιδευτικόυ Υλικού